Brand New-projektets slutseminarium
Företagsimagen skapas allt mer av de upplevelser kunderna delar med sig i t.ex. sociala medier och medför att företagens ledning och marknadsföring i allt mindre grad kan kontrollera imagen som sprids. Det innebär att den del av personalen som har daglig kundkontakt är i absolut nyckelposition då det gäller att forma företagsimagen.
Seminariespråket är övervägande finska.
Anmäl dig till seminariet här Opens in new window senast 12:e oktober, 2017. Välkommen!
Slutseminariets program:
13:00 Seminariet öppnas
13:10 Key note: From brands with a heritage to corporate heritage brands, Nicholas Ind, Writer & Partner in Equilibrium Consulting, Norge
14:30 Företagspartnerna:
Henkilöstöjohtaja brändin johtajana - Kirsi Mettälä, henkilöstöjohtaja, Skanska
Tapiolan Lämmön henki - Lars-Erik Stenbacka, talousjohtaja, Tapiolan Lämpö
Isännöinnin brändimurros - Pekka Harjunkoski, Asiantuntija T&K, Isännöintiliitto
15:15 Forskarna:
Kolme oivallusta - Anne Rindell, Hanken, Virpi Roto, Aalto-yliopisto, Inka Lappalainen, VTT
15:45 Avslutning och lansering av publikationer
Key note speaker:
Nicholas Ind is a writer and partner in Equilibrium Consulting. Nicholas has authored twelve books about corporate image and branding governance, Brand Desire (2016) as the latest one. He has worked on projects for adidas, Telia, Mexx, British Council, Foreign and Commonwealth Office, Unilever, Telenor, The Swedish National Theatre, and Unicef, among others. He is an Associate Professor at Kristiania University College and a Visiting Professor at ESADE, Barcelona and Edinburgh Napier University.