| 01.09.2016

EF Education First ny Hanken Branding Partner

Höstterminen för med sig nyheter inom Hankens partnerverksamhet, då företaget EF Education First kom med som ny Hanken Branding Partner 1.8.

-Vi är mycket glada över att inleda samarbete med EF och samtidigt ytterligare bredda partnerverksamheten med en ny profil, säger koordinator för näringslivssamarbete Alexandra Lönnström. Vi ser det här som ett till bevis på att Hankenstuderande är eftertraktade i många olika branscher och att Hanken är en naturlig samarbetspartner i näringslivet.

Från och med 1 september fortsätter tidigare Hanken Partner EY inom partnerprogrammet som Branding Partner.

Hankens partnerprogram utgör en plattform för utvecklandet av långsiktigt samarbete och växelverkan mellan företag, studerande, högskolan och alumner. Samarbetet stärker relationerna mellan näringslivet och morgondagens beslutsfattare samt skapar tillfällen för interaktion inom ramen för studierna på Hanken.

Hanken partnerföretag 2016:

Hanken Premium Partner: Fazer, KPMG, NaturVention och PwC

Hanken Partner: Academic Work, Elo och Fennia

Hanken Vasa Partner: Dermoshop och Wärtsilä

Hanken Branding Partner: Deloitte, EF Education First, Eilakaisla, EY, Handelsbanken, Nestlé och Niord

Representanter från Hankens alla partnerföretag besöker Hanken i Helsingfors under Hanken Network Day i foajén torsdagen den 22 september. Mera information om partnerprogrammet och näringslivssamarbete fås av

Alexandra Lönnström
Koordinator för näringslivssamarbete
alexandra.lonnstrom@hanken.fi
+358 (0) 40 3521 380