Paneldiskussion: Sustainable strategy in turbulent times - Key factors for renewal

Plats
Online
Rum
Teams Live Event
Sustainable strategy in turbulent times - Key factors for renewal

Sustainable strategy in turbulent times

Hanken välkomnar alumner och intressenter på ett online evenemang kring aktuella frågor!

Det här evenemanget är andra i serien ”Sustainable strategies in turbulent times”. Pandemin har haft en stor inverkan på samhälle, företag och individer. Vilka är de ekonomiska och sociala konsekvenserna och vad kan identifieras som nyckelfaktorer för förnyelse?

Vi närmar oss detta tema i form av en paneldiskussion.

Med oss i panelen har vi:

  • Kristina Heinonen (Professor i tjänste- och relationsmarknadsföring, Hanken Svenska handelshögskolan)
  • Sebastian Nyström (EVP & Chief Transformation Officer, SOK Corporation)
  • Heidi Schauman (chefsekonom, Swedbank)
  • Fredrik Wildtgrube (Head of Global Sales, Finnair Cargo)

Diskussionen modereras av Marc Hinnenberg (VD på Hanken&SSE Executive Education).

Deltagande sker via Teams Live Event och sänds direkt från Hankens festsal onsdagen 11 november 2020 kl. 14.30-16.00.

Anmäl dig här (senast 10.11)

Programmet går på engelska och evenemanget är även öppet för alla gratis.
Deltagarlänken skickas per e-post då evenemanget närmar sig.

Hanken förbehåller rätten till eventuella ändringar i programmet.

Hankens alumnverksamhet koordinerar evenemanget. Vid frågor, vänligen kontakta alumnkoordinator Mira Aarnivuo på alumni@hanken.fi

Facebook-event

LinkedIn-event