N.B.
Here you can find the search results ordered by relevance. To see all the results for a specific content type and to see News and Events in the order of newest first, click the VIEW ALL button after the results for that specific content type.
Pages (99)
- Här hittar du svar på frågår om MMWAH-korpusen och om datadonationer.Last modified30.09.2025
- Sök Anders Wall-stipendiet på 200 000 SEK senast 24.10.2025!Last modified16.09.2025
- Hankens podcast Gyllene studietider gästas bland annat av Elisabeth Rehn, Kimmo Sasi, Henrik Lax, Veronica Wiklund, Ann-Mari Mingard och Björn Wahlroos. Värdar för podden är Hankens tidigare rektor Karen Spens och podcastens producent Hanna Westerholm.Last modified10.10.2022
- Wallenberg Center for Financial ResearchLast modified21.08.2025
News (15)
- "Stockmann's is always Stockmann's" was the famous department store slogan in the 1950s. New research shows that Stockmann’s introduced marketing thought in Finland even before marketing was established as an own discipline.Published onMon, 04/06/2020 - 09:18
- Varumärkesberättelser kan påverka kundresponsen positivt. För att maximera effekten, bör marknadsförare skapa skilda berättelser för olika sammanhang.Published onThu, 09/14/2017 - 09:58
- ”Stockmanns är alltid Stockmanns” var det kända varuhusets slogan på 1950-talet. Ny forskning visar att varuhuset introducerade marknadsföringstänkande i Finland redan innan marknadsföring etablerat sig som egen disciplin.Published onMon, 04/06/2020 - 09:18
- Individual wellbeing doesn’t always add up to team wellbeing – but reflection and open communication can help.Published onTue, 03/12/2024 - 08:56
Events (10)
- ForskningQinglan Huang, doktorand vid institutionen för redovisning och handelsrätt, presenterar sin forskning med titeln: 'Exploring Mandatory Sustainability Reporting in China: Economic Implications and Regulatory Effectiveness'TimePlaceHelsingfors,Online
- ResearchQinglan Huang, doctoral researcher at the department of accounting and commercial law, will present her research titled: 'Exploring Mandatory Sustainability Reporting in China: Economic Implications and Regulatory Effectiveness'TimePlaceHelsinki,Online
- DisputationDoktorand Marja-Leena Sarvikivi disputerar i marknadsföring på avhandlingen "Reklam och marknadsföringstänkande i Finland. Varuhuset Stockmanns annonsering under 100 år". Disputationen hålls på svenska.TimePlaceOnline
- DefenceDoctoral student Marja-Leena Sarvikivi defends her doctoral thesis in marketing: "Reklam och marknadsföringstänkande i Finland. Varuhuset Stockmanns annonsering under 100 år". The doctoral defence will be held in Swedish.TimePlaceOnline