Behöver du hjälp!?

Share page with AddThis
Nyttiga hjälpadresser, info om serviceavbrott & AV

Har du problem med användarid, lösenord, wlan, e-post och övriga bas-IT-problem?
--> Då kan vi på datacentralen hjälpa:

help@hanken.fi

Snabbaste sättet att få hjälp.
E-posten går till helpdesksystemet.

09-431 33386 Internt 386, mobil 040-3521 386
InfoBITen i Helsingfors Huvudbyggnaden, första våningen. Öppet när Studentservice är öppen.
Under terminerna: Måndag-Torsdag 10-13
Mellan terminerna: 10-12
(sommar- och julledigheter)
Datacentralen i Vasa Vardagar när någon är på plats
(3:e våningen)
  

Vill du byta lösenord?
--> Gå in på tjänsten Byt lösenord!

Har du problem med studieregistret WebOodi?
--> Då hjälper Studentservicen i Helsingfors och Expeditionen i Vasa  eller studieinfo@hanken.fi

Har du problem med Moodle?
--> Moodle-hjälp för en viss kurs ger läraren, för Moodle i allmänhet moodle-help@hanken.fi

Har du problem med något program som behövs i en kurs?
-->Då är det kursens lärare som hjälper.

Behöver du veta praktiska om Hankens bassystem ss WebOodi, E-posten, mm?
--> Ta en titt på anvisningarna nedan.

Hur hittar jag tillgängliga verktyg vid Hanken?
--> Logga in på denna webbplats och kolla in Verktygslistan under Verktyg (den svarta balken uppe på sidan, brevid ditt användarnamn).
--> Varför logga in? För att du ser fler verktyg som inloggad än ej inloggad i verktygslistan.

IT anvisningar problemlösning help desk