Seminarium: Marknadsföring av lyxbrand

Plats
Helsingfors
Rum
Auditorium 309, 3.vån
Hur skall man tänka då man marknadsför lyxprodukter?

När? Tisdag 13.2.2018 kl. 17.00-18.00
Var? Auditorium 309 på Hanken
Språk? Svenska

Ekonomföreningen Niords ordförande Katia Gustafsson fungerar till vardags som Category Brand Manager på Altia, med ansvar för brandutvecklingen av Larsen och Renault Cognac.

I brandutvecklingen arbetar Katia med byråer från Frankrike, som också samarbetar med globala koncerner som LVMH, L’Oréal. Katia berättar för oss om hur ett lyxbrand byggs upp och hur marknadsföringen skiljer sig från vanliga konsumentprodukters.

I början av föreläsningen bjuder Niord på ett glas skumvin och lite saltigt och sött tilltugg.

Anmälan för studerande här.
Anmälan för alumner här.

Vänligen kom ihåg att din anmälan är bindande och servering bokas för dig då du anmäler dig. Det finns ett begränsat antal platser till evenemanget. Sista anmälningsdagen är 9.2.

Välkommen!

Ps. Du är välkommer redan fr.o.m. kl. 16.45 så du kan i lugn och ro njuta av skumvinet och det lilla saltiga och söta.