Behöver du hjälp!?
Har du problem med användarid, lösenord, wlan, e-post och övriga bas-IT-problem?
--> Då kan vi på datacentralen hjälpa:
help@hanken.fi |
Snabbaste sättet att få hjälp. |
09-431 33386 | Internt 386, mobil 040-3521 386 |
InfoBITen i Helsingfors | Huvudbyggnaden, första våningen. Öppet när Studentservice är öppen. Under terminerna: Måndag-Torsdag 10-13 Mellan terminerna: 10-12 (sommar- och julledigheter) |
Datacentralen i Vasa | Vardagar när någon är på plats (3:e våningen) |
Ny på Hanken?
--> gå till AnvändarId för att se hur du aktiverar din id, och vilka tjänster du har
Vill du byta lösenord?
--> Gå in på tjänsten Byt lösenord!
Ny lärare?
--> Gå till Teaching Labs sidor!
Har du problem med studieregistret WebOodi?
--> Då hjälper Studentservicen i Helsingfors och Expeditionen i Vasa eller studieinfo@hanken.fi
Har du problem med Moodle?
--> Moodle-hjälp för en viss kurs ger läraren, för Moodle i allmänhet moodle-help@hanken.fi
Har du problem med något program som behövs i en kurs?
-->Då är det kursens lärare som hjälper.
Behöver du veta praktiska om Hankens bassystem ss WebOodi, E-posten, mm?
--> Ta en titt på anvisningarna nedan.
Hur hittar jag tillgängliga verktyg vid Hanken?
--> Logga in på denna webbplats och kolla in Verktygslistan under Verktyg (den svarta balken uppe på sidan, brevid ditt användarnamn).
--> Varför logga in? För att du ser fler verktyg som inloggad än ej inloggad i verktygslistan.